HR EN

Više o programu

"Program cjelovite izvrsnosti“ primjenjuje aktivnu metodu rada koja potiče djecu da budu glavni protagonisti svog obrazovanja, potičući njihovu neovisnost ali i grupni rad. Osim toga, ovaj je program usmjeren na ispunjavanje potrebe dječaka i djevojčica za sigurnošću te potiče njihovu neovisnost u okruženju koje je srdačno, toplo i puno poštovanja. 
Primjenjuje se putem specifičnih pod-programa koji se nazivaju „SITUACIJE U KOJIMA UČIMO“.


I. PROGRAM NEUROMOTORIČKOG RAZVOJA 
Provodi se svakodnevno. Cilj je da dijete napreduje kroz programirane i sekvencijalne motoričke vježbe usmjerene razvoju fine motorike (prsti, ruke i koordinacija oboje) i grube motorike (svi ostali motorički sustavi u ljudskom tijelu). Uključuje vježbe koordinacije, ravnoteže, tonusa, kontrole držanja, opuštanja, itd. Olakšava neurološku organizaciju i sprječava probleme čitanja i pisanja. 
 
II. JEZIČNI MODUL 
On pomaže u razvoju: sposobnosti slušanja, verbalnog izražavanja, izražavanja osjećaja, izražavanja kroz geste, osjećaja za vrijeme. Tijekom ovog jezičnog modula djeca slušaju glazbu (izbor klasične glazbe) razvijajući pritom smisao za razlikovanje zvukova i za lijepo (estetsko). Djetetova sposobnost pažnje i pamćenja te proširenje rječnika potiče se kroz vježbe inteligencije, koje uključuju nazive brojeva, količine i čitanje. 
 
III. PROGRAM UČINKOVITE VIZUALIZACIJE 
On pomaže u razvoju vizualnih sposobnosti potrebnih za učenje i čitanje. 
 
IV. PROGRAM RASTIMO U VRIJEDNOSTIMA 
Naime, djeca neprestano rade na usvajanju dobrih navika koje su povezane s vrijednostima kako bi, malo po malo, na poticajan i motivirajući način, izgradili ispravne obrasce ponašanja. Navedeni program u djetetu potiče izgradnju pozitivnog samopoštovanja i neovisnosti te jača njegovu volju. 
 
V. PROGRAM GRAFOMOTORIKE 
Ovdje djeca razvijaju finu motoriku. Jača se kontrola držanja i koordinacija oko-ruka te usmjerenost i lateralizacija. 
 
VI. KOLOKVIJALNA GRUPA (ISTRAŽIVAČKO-SPOZNAJNE AKTIVNOSTI)
Kroz nju se razvijaju:
  • logičko-matematičke sposobnosti
  • komunikacijske vještine
  • socijalne vještine
  • znanost i okoliš
  • vjersko obrazovanje
 
 
PERSONALIZIRANI PRISTUP
Jedan od ciljeva personaliziranog pristupa je upoznati procese učenja djece (koristeći različita sredstva i tehnike) kako bi mogli što uspješnije podučavati djecu i intervenirati kada je to potrebno. Na temelju promatranja ponašanja djeteta tijekom procesa učenja te u različitim svakodnevnim situacijama odgojiteljice na mentorskim sastancima roditelje informiraju o napretku djece te se zajdnički dogovore oko  eventualnih točki poboljšanja.

Ispiši stranicu